0887 49 71 76 eshop@intercosmetica.bg; Продукти директно от официалния вносител за България!

Изпращане и връщане

Пълен списък на Общите условия на „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД можете да видите тук.

Политика на поверителност и защита на личните данни, можете да видите тук.

Политика за използване на бисквитки, можете да видите тук

ДОСТАВКА НА СТОКИ

  1. „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД се задължава да доставя поръчаните и закупени стоки еднолично или чрез куриерската фирма „СПИДИ“ ООД на адрес, посочен от потребителя/клиента или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на Потребителя/клиента.
  2. „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД се задължава да осигури подходящо опаковане на стоките и изпращането на съпътстващи документи при тяхно наличие.
  3. „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД извършва доставка на стоки само на територията на Република България. Цената на доставка на стоките се калкулира след попълване на формата за поръчка от страна на Потребителя/клиента в зависимост от неговите условия за доставка и посочен адрес.
  4. Срокът за доставкае съгласно условията на куриерската фирма. Интеркозметика - Примавера Андорана ООД не носи отговорност за забавена пратка, причинена от куриерската фирма.
  5. При дадена поръчка до 14 часа, доставката е на следващия работен ден. При дадена поръчка след 14 часа, доставката е на по-следващия ден. Всички заявки от събота и неделя се обработват в понеделник.

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

  1. Изпълнението на направента поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните възможни причини: 

- Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност. В този случай „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД ще установи контакт с потребителя/клиента в най-кратки срокове;

- Предоставените от Потребителя/клиента данни са непълни и/или грешни.

  1. При възникване на проблеми с доставката по вина на „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД всички допълнителни разходи по изпращане или приемане на стоките са за сметка на „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за сметка на Потребителя/клиента.
  2. Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнението на задължения си, ако подобно неизпълнение се дължи на форсмажорно обстоятелство. Форсмажорно обстоятелство е непредвидимо събитие, извън контрола на страните, което не може да бъде избегнато.

    ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
  3. Всеки Потребител/клиент (ако е физическо лице) има право да върне закупената от него една или повече стоки в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата на получаването им, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за връщането.

1.1. Зa дa yпpaжнитe пpaвoтo cи нa oтĸaз тpябвa дa ни инфopмиpaтe зa peшeниeтo cи дa cе oтĸaжeтe oт дoгoвopa c нeдвycмиcлeнo зaявлeниe. Moжeтe дa изпoлзвaтe:

- CTAHДAPTEH ФOPMУЛЯP ЗA УΠPAЖHЯBAHE ΠPABO HA OTKAЗ и дa ни гo изпpaтитe пo eлeĸтpoннa пoщa нa aдpec office@intercosmetica.bg, Наличен на линка по-долу:

www.kzp.bg 

- eлeĸтpoннa пoщa, ĸaтo ни изпpaтитe имeйл дo aдpec office@intercosmetica.bg

- изпoлзвaтe фopмaтa ни зa ĸoнтaĸт нa cтpaницaтa ни Koнтaĸти.

  1. Потребителят/клиентът е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане на „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД. Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка, да не е употребявана и да не е нарушен нейният търговски вид (напр. разкъсана опаковка, премахнати етикети, липсващи части и др.). Също така същата следва да е придружена с всички съпътстващи я документи – касова бележка и/или фактура.
  2. Транспортните разходи по връщане на стоката от Потребителя/клиента към „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД са за сметка на Потребителя/клиента. 
  3. „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД се задължава да възстанови платената цена на договора, сключен от разстояние, от който Потребителят/клиентът се е отказал, в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която Потребителят/клиентът е упражнил правото си на отказ по реда описан в чл. 52 от Закона за защита на потребителите.

    СТОКИ, ЗА КОИТО ПОТРЕБИТЕЛЯТ НЯМА ПРАВО НА ОТКАЗ
  4. Потребителят/клиентът няма право да се откаже от сключения договор в следните случаи:

- при доставка на стоки, изработени по поръчка на Потребителя/клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания;

- при доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;

- при доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето; 

РЕКЛАМАЦИИ ПРИ УВРЕДЕНА ИЛИ ЛИПСВАЩА ПРАТКА

  1. Задължение на Потребителя/клиента като получател е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането. 
  2. Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообразни екземпляра. Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД за завеждане на рекламацията. „Интеркозметика - Примавера Андорана” ООД се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.

 

Този сайт използва аналитични и проследяващи "бисквитки" с цел предоставянето на по-добра услуга. С посещението си, Вие приемате използването на бисквитки. Повече информация можете да получите в Политика за използване на бисквитки.

Съгласен съм